Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image

Klachten

Heeft u een klacht?
Uw tevredenheid is zeer belangrijk voor ons. Onze klachtenregeling geeft iedereen de mogelijkheid om onvrede te uiten. Wij doen vervolgens ons uiterste best om een passende oplossing te vinden. Service, betrouwbaarheid, kwaliteit en tevredenheid staan immers hoog in het vaandel bij Computerhulp Heemstede.

Hoe kunt u reageren?
Als u een klacht heeft reageer ñ mede om eventuele schade te beperken ñ zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Het is in uw belang om uw klacht schriftelijk kenbaar te maken. U kunt uw klacht op twee manieren aan ons doorgeven:

    stuur eem mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
    stuur een brief naar Proles Automatisering, Energieweg 32e, 2382 NK  Zoeterwoude.

Wat gebeurt er daarna?
Als het kan, krijgt u direct antwoord. Soms is er meer tijd nodig. Wanneer u een klacht indient, dan krijgt u uiterlijk binnen 14 dagen een bericht met:

    het antwoord

    of
    een ontvangstbevestiging met een dossiernummer, wie het behandelt, wanneer u antwoord krijgt en wat het telefoonnummer is voor vragen.

 

Contact
Energieweg 32e
2382 NK  Zoeterwoude
071-8892758
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.